Τετάρτη, 28 Ιανουαρίου 2009

Ανανεωθήκαμε!

Μετά από 6,5 περίπου μήνες λειτουργίας αποφάσισα να ανανεώσω το Βlog μου,θέλω να πιστεύω προς το καλύτερο.Η αλήθεια είναι ότι όταν το ξεκίνησα το πήρα τελείως στο χαβαλέ,ίσως επειδή δεν ήξερα τι εστί blog(ούτως η άλλος σε blogs έμπαινα μια φορά στο τόσο και σε ελάχιστα).Μετά όμως που είδα τη παίζετε,μου άρεσε.Με έχει βοηθήσει όλοι αυτή η κατάσταση στην ενημέρωση κυρίως.Παλιότερα έβαζα τηλεόραση για να δω ειδήσεις(άσχετα αν ήξερα ότι ήταν μπούρδες αυτά που έλεγαν) ενώ τώρα φτιάχνω καφεδάκι,κάνω μια βόλτα σε πάρα πολλά blogs θα έλεγα και είμαι μια χαρά..διαβάζω πολλές διαφορετικές απόψεις για κάθε θέμα και βγάζω τις δικές μου αποφάσεις..Τι καλύτερο από αυτό;Ελπίζω να σας αρέσει,αν όχι πείτε μου τι θα θέλατε να αλλάξει…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails