Πέμπτη, 23 Ιουλίου 2009

Προσπάθεια «καθαρισμού» των πεζόδρομων από τα μηχανάκια..


..κάνει ο δήμος Ηρακλείου.
«Στα χέρια των δημοτών», με αυτό το μότο περιγράφει η δημοτική αρχή Ηρακλείου τη προσπάθεια που καταβάλλει ώστε οι κοινόχρηστοι χώροι, καινούριοι και οι παλιοί, να απελευθερωθούν από την ιδιότυπη ομηρία δικύκλων και πάσης φύσεως οχημάτων.
Από εχθές η πλατεία Δασκαλογιάννη αποτελεί μια άλλη πλατεία. Η «σκούπα» της Δημοτικής Αστυνομίας ενεργοποιήθηκε και η πλατεία έπαυσε να λειτουργεί ως χώρος στάθμευσης των μηχανών. Ο χώρος «έδειξε» μεγαλύτερος, με τις διατάξεις των μηχανών να αποτελούν ανάμνηση. «Είχαμε ειδοποιήσει εγκαίρως τους οδηγούς, ότι δεν θα επιτρέψουμε πλέον την στάθμευση στο χώρο» αναφέρει στην «Τ» ο αντιδήμαρχος Στρατής Δαγκωνάκης. Οι οδηγοί αποδείχτηκαν ενημερωμένοι, και τις επόμενες ημέρες λιγοστά ήταν τα μηχανάκια βρέθηκαν σταθμευμένα εκεί. Περίπου 6 με 7 που έδειχναν εγκαταλελειμμένα εκεί από καιρό απομακρύνθηκαν από τους δημοτικούς αστυνομικούς.
'Οπως σημειώνει ο κ. Δαγκωνάκης οι έλεγχοι της Δημοτικής Αστυνομίας θα συνεχιστούν με ακόμη εντατικότερους ρυθμούς προκειμένου πλατείες, πεζοδρόμια και πεζόδρομοι να εξυπηρετούν τη διέλευση των πεζών και μόνο.
Τροφοδοσία
Από τις αρχές του Αυγούστου θα ξεκινήσει πιλοτικά ένα νέο σύστημα τροφοδοσίας για τα καταστήματα στο κέντρο της πόλης, προκειμένου τα ογκώδη οχήματα να μην κυκλοφορούν στα πεζοδρομημένα τμήματα της χώρας. Συγκεκριμένα, έχουν ήδη καθοριστεί δύο σημεία όπου θα καταλήγουν τα μεγάλα οχήματα και από εκεί οι καταστηματάρχες της πλατείας Ελευθερίου Βενιζέλου, στα γνωστά λιοντάρια, του πάρκου Θεοτοκόπουλου, της πλατείας Καλλεργών και της 25ης Αυγούστου με καροτσάκια θα μεταφέρουν στα καταστήματά τους τα υλικά τροφοδοσίας. Τα δύο αυτά σημεία είναι η συμβολή Μινωταύρου και Κορωναίου και η συμβολή Ευρώπης και Αγίου Τίτου. 'Οπως σημειώνει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Στρατής Δαγκωνάκης το σύστημα θα λειτουργήσει καταρχήν πιλοτικά. Στόχος είναι να απαλλαχθεί ο πεζόδρομος της 25ης Αυγούστου από την κίνηση των ογκωδών οχημάτων τροφοδοσίας, η οποία έχει ως αποτέλεσμα σημειακές φθορές στον άξονα της. Οι ώρες τροφοδοσίας δεν διαφοροποιούνται, θα παραμείνουν ως έχουν, δηλαδή από τις 6 έως τις 9.30 το πρωί και το απόγευμα 3 με 4. Από τη μεριά του ο πρόεδρος του συλλόγου καταστημάτων καφέ - μπαρ Γιάννης Τσακιράκης, εκφράζει καταρχήν αμφιβολίες για το νέο μέτρο το οποίο συνεπάγεται επιπλέον κόστος για τους ίδιους. 'Οπως εξηγεί, οι εταιρίες τροφοδοσίας θα απαιτήσουν περισσότερα χρήματα για τη μεταφορά με καροτσάκια στα μαγαζιά, ενώ η μεταφορά των προμηθειών αποκλείεται να ολοκληρώνεται με μια ή και δύο διαδρομές με το καρότσι. 'Οπως επισημαίνει, επειδή τα καταστήματα έχουν διαφορετικούς προμηθευτές θα υπάρχει μεγάλος συνωστισμός των μεγάλων οχημάτων τροφοδοσίας στα δύο προεπιλεγμένα σημεία. Για σήμερα έχει προγραμματιστεί και νέα συνάντηση μεταξύ δημοτικής αρχής και καταστηματαρχών προκειμένου να ξεκαθαριστούν οι λεπτομέρειες και να αποδώσει το νέο σύστημα και για τις δύο πλευρές.
Στόχος
«Μέλημά μας είναι να βελτιώσουμε και τη "βιτρίνα" της πόλης», σημειώνει ο κ Δαγκωνάκης παραπέμποντας στην ευάλωτη εικόνα που εμφανίζει το Ηράκλειο στους τουρίστες, οι οποίοι συγκεντρώνονται καθημερινά στην καρδιά της πόλης.
Πηγή:Τόλμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails