Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2009

«Βόμβα» του πολιτευτή της ΝΔ Κωστή Σχοινά



Με μία άκρως πολιτική κίνηση ο πρώην πολιτευτής της ΝΔ Κωστής Σχοινάς, που δέχτηκε ένα ανηλεή πόλεμο από το ίδιο του το κόμμα με αποκορύφωμα τη διαγραφή του, ξεκαθαρίζει δημόσια τη στάση του.
Με μία ανοιχτή επιστολή «βόμβα» ο πρώην υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στο νομό Ρεθύμνου στις εκλογές του 2007 δείχνει ξεκάθαρα την πορεία που σκοπεύει να ακολουθήσει στο εξής, καλώντας μάλιστα τους υποστηριχτές της υποψηφιότητάς του να γυρίσουν σελίδα, καθώς όπως αναφέρει χαρακτηριστικά «στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου η χώρα καλείται να αλλάξει σελίδα. Καλείται να χαράξει και να περπατήσει νέους δρόμους». Σπεύδει δε να επισημάνει ότι «το κοινωνικό κέντρο ήταν και παραμένει η πολιτική του ταυτότητα», περιγράφοντας εν πολλής την πολιτική πορεία που πρόκειται να ακολουθήσει.
Χρησιμοποιώντας ιδιαίτερα σκληρή γλώσσα ο Κώστας Σχοινάς εξαπολύει δριμύτατη επίθεση στις δυνάμεις που όπως υποστηρίζει κρατούν το Ρέθυμνο στην αφάνεια, με μοναδική επιδίωξη -όπως λέει- την προώθηση αλλότριων συμφερόντων.
«Έκαναν τα πάντα να τη διαρρήξουν. Αυτός ήταν και ο μοναδικός στόχος της παράδοξης -θα έλεγα- διαγραφής μου από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Φυσικά όλοι γνωρίζουν το γιατί Όλοι αυτοί που σχεδίασαν και υποκίνησαν τον εξοστρακισμό μου από τη Νέα Δημοκρατία μπορεί να πέτυχαν τη διαγραφή μου δήθεν προσωρινή! Δεν πέτυχαν όμως το στόχο τους: την προσωπική και πολιτική μου εξόντωση», επισημάνει στην επιστολή του.
Δηλώνοντας ότι παραμένει ενεργός πολίτης και ότι θα συνεχίσει να δίνει τη μάχη, σπεύδει να απευθύνει προσκλητήριο για την κατάρριψη όπως λέει των κομματικών συνόρων και «της νομενκλατούρας, που μοναδικό μέλημά της είναι η αναπαραγωγή της δύναμής της, η νομή της εξουσίας».
Ο Κώστας Σχοινάς υποστηρίζει ότι ο κύκλος της διακυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας έκλεισε, αποδίδοντας μάλιστα στην ηγεσία του κόμματος την κρίση εμπιστοσύνης που όπως λέει είναι απότοκος της αποξένωσης από τις αρχές και τις αξίες της.
Ο πρώην πολιτευτής της «γαλάζιας» παράταξης στο Ρέθυμνο, και ο οποίος «πολεμήθηκε» όσο κανένας άλλος νεοδημοκράτης δηλώνει σήμερα ότι δεν θα δώσει «ούτε καν κριτική ψήφο στο νοσηρό κομμάτι της Νέας Δημοκρατίας!» Kαι προσθέτει: «Και ασφαλώς δεν με αντιπροσωπεύει κανείς υποψήφιός της στο νομό μας. Η απόφασή μου αυτή δεν υποκρύπτει υστεροβουλίες και ιδιοτέλειες. Δεν υπαγορεύεται από κοντόφθαλμες προσωπικές σκοπιμότητες. Και πολύ περισσότερο δεν συνιστά την απόρριψη των ιδεολογικών μου αρχών. Όμως, επιπρόσθετα καταδεικνύει την άρνησή μου να στηρίξω εκείνους που με τόσο αντιδημοκρατικό τρόπο διορίζουν βουλευτή, υποθηκεύοντας το μέλλον και την πρόοδο του Ρεθύμνου. Ο φιλελευθερισμός ήταν και παραμένει για μένα η ιδεολογική σημαία. Το κοινωνικό κέντρο ήταν και παραμένει για μένα η πολιτική μου ταυτότητα», τονίζει στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα και στους ψηφοφόρους του, αν και όπως δηλώνει δεν επιχειρεί να υπαγορεύσει την ψήφο κανενός.
«Η σχέση εμπιστοσύνης που έχω διαμορφώσει όλα αυτά τα χρόνια με όλους εσάς με αποτρέπει να σας υπαγορεύσω οτιδήποτε. Με υποχρεώνει όμως να ξεκαθαρίσω δημόσια τη στάση μου, να είμαι ειλικρινής, έντιμος και καθαρός μαζί σας», υπογραμμίζει.
Στην ανοιχτή επιστολή του αναφέρει επίσης: «Σε όλη την πολιτική μου διαδρομή επέδειξα τόλμη και θάρρος. Δεν δίστασα να πάω κόντρα στο ρεύμα. Δεν συμβιβάστηκα, ούτε υπέκυψα σε εκβιασμούς. Δεν δέχτηκα ν' ανταλλάξω τις ιδέες μου με αξιώματα και ιδιότητες. Όλοι εσείς, οι πολίτες του Ρεθύμνου, το γνωρίζετε πολύ καλά αυτό. Γνώμονας των ενεργειών μου, πυξίδα των πράξεών μου ήταν πάντα η εξυπηρέτηση των συμφερόντων της χώρας, των πολιτών και πάνω απ' όλα το Ρέθυμνο».
Πηγή:2810.gr
SofosCrete:Για όσους δεν θυμούνται τι είχε γίνει με τον κ.Σχοινά στις προηγούμενες εκλογές να σας το θυμίσω με μια μαντινάδα.. «η κάλπη είναι πονηρή κόλπα πολλά τα κάνει, ότι και να την βάλουνε Κεφαλογιάννη βγάνει!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails