Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2009

Το μεγαλύτερο αγωνιστικό σκάνδαλο στην ιστορία της F1!


Στις 26 Ιουλίου αργά το βράδυ ο πρόεδρος της FIA, Μαξ Μόσλεϊ έλαβε ένα τηλεφώνημα από τον τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Νέλσον Πικέ. Ο Βρετανός σύντομα χρειάστηκε καρέκλα, μόλις ξεκινούσε το μεγαλύτερο σκάνδαλο στη σύγχρονη ιστορία της F1.
Ένα σκάνδαλο που τα έχει όλα, πάθη, σεξ, ίντριγκα, αλληλοσπαραγμό, στημένο αγώνα, ψέματα, λάμψη και ηχηρά, πολύ ηχηρά ονόματα στη λίστα των θυμάτων.
Είναι πολύ πιθανό την Τρίτη, η Renault που έχει κληθεί σε απολογία να προστεθεί σ’ αυτά και να βρεθεί εκτός F1. Πως φτάσαμε ως εδώ; Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή…
Πέρυσι τέτοια εποχή ο Νέλσον Πικέ junior ανησυχούσε πολύ για την ανανέωση του συμβολαίου του με την Renault. Ο Πικέ είχε για προσωπικό μάνατζερ το Φλάβιο Μπριατόρε που παράλληλα ήταν και αγ. διευθυντής της Renault. Ίσως σκέφτεστε ότι αυτοί είναι δυο ρόλοι αντικρουόμενοι αλλά όταν αναφερόμαστε στο Μπριατόρε τέτοιες καταστάσεις γίνονται δεκτές απριόρι. Ούτως ή άλλως ο Ιταλός δεν έκανε καριέρα και περιουσία ως καλό και τίμιο παιδί…
Μπριατόρε, Πικέ και ο αρχιμηχανικός της Renault Πατ Σίμοντς σχεδίασαν ατύχημα στον 13ο γύρο του περσινού GP Σιγκαπούρης με σκοπό να ευνοηθεί ο έτερος πιλότος της ομάδας, Φερνάντο Αλόνσο.
Ο Πικέ έριξε τη Renault στον τοίχο σ’ ένα σημείο του λιμανιού που δεν υπήρχε γερανός. Ο αλυτάρχης έβγαλε αυτοκίνητο ασφαλείας, οι διαφορές μηδενίστηκαν και ο Αλόνσο που είχε μόλις ανεφοδιαστεί βρέθηκε με πλεονέκτημα στρατηγικής το οποίο εν τέλει μετέφρασε σε νίκη.
Όλα αυτά είχαν ακουστεί εν ήδη ψιθύρου και πέρυσι αλλά έμειναν εκεί. Θεωρήσαμε πολύ τραβηγμένο να κάνει ο Πικέ τον καμικάζι ρισκάροντας τη σωματική του ακεραιότητα για να πάρει μια νίκη ο Αλόνσο. Μια νίκη που χρειαζόταν όσο τίποτα η ομάδα, για να πείσει Renault και ING να παραμείνουν στο παιχνίδι.
Διαβάστε την συνέχεια εδώ: http://www.protothema.gr/content.php?id=44853

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails