Δευτέρα, 12 Οκτωβρίου 2009

Μαχλάς: "Έχω ψύχωση με τον ΟΦΗ"


Ο ΟΦΗ αποτελεί την μεγάλη αγάπη του Νίκου Μαχλά και ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής φροντίζει να το επισημαίνει όποτε του δίνεται η ευκαιρία.
Πλέον, η προσπάθεια που είχε ξεκινήσει το περασμένο καλοκαίρι αρχίζει να αποδίδει καρπούς και ο ΟΦΗ δείχνει δειλά δειλά ότι έχει ξεπεράσει σε ένα βαθμό τα προβλήματα που αντιμετώπιζε.
Ο Νίκος Μαχλάς μιλώντας στον "SentraFM" για την ενασχόλησή του με τον ΟΦΗ, τόνισε: "Είναι η μεγάλη μου αγάπη αυτή η ομάδα. Νομίζω ότι έχω ψύχωση. Αυτό είναι και κακό γιατί μπορεί να κάνω πράγματα, βλέποντάς τα συναισθηματικά. Με πιάνει το παράπονο να βλέπω να λείπει από την Α' Εθνική αυτή η ομάδα. Είναι ομάδα πρότυπο και το ότι έχει πέσει στη Β' Εθνική μας έχει στενοχωρήσει όλους. Είναι μια νέα ομάδα που χτίζεται σε άλλες βάσεις, κάτι που σου δίνει ενέργεια. Πήρα την απόφαση να ασχοληθώ με τον ΟΦΗ για να συσπειρώσω τον κόσμο. Με πλήγωνε αφάνταστα να βλέπω την ομάδα να καταρρέει. Πήρα την απόφαση στην οποία με βοήθησε και ο δήμαρχος της πόλης που έκανε μεγάλη προσπάθεια. Να βοηθήσουμε αυτή την ομάδα της οποίας τα χρέη είναι αρκετά. Να τη βγάλουμε από το αδιέξοδο".
Για το ποδοσφαιρικό του ξεκίνημα στον ΟΦΗ: "Ξεκίνησα από τον ΟΦΗ στα 11 μου χρόνια. Έζησα πολύ όμορφες στιγμές. Σαν μικρό παιδί έβλεπα ποδοσφαιριστές πολύ μεγάλους και αυτό ήταν κίνητρο για μένα να μπω σε αυτό το γκρουπ και είμαι χαρούμενος που το κατάφερα".
Για το ξεκίνημα της ομάδας στη Β Εθνική: "Η ομάδα είναι καινούρια αλλά εγώ δεν είμαι της άποψης να περιμένω τα αποτελέσματα. Μου αρέσει να προσπαθεί να παίξει καλό ποδόσφαιρο. Τα πράγματα στη Β' Εθνική δεν είναι εύκολα γιατί πολλοί σκέφτονται τη σκοπιμότητα. Με τον Πανσερραϊκό μου άρεσε γιατί έβλεπα δυο ομάδες σαν να έπαιζαν στην Α' Εθνική. Μου έκαναν εντύπωση για ομάδες Β' Εθνικής. Το πρωτάθλημα της Β' Εθνικής είναι δύσκολο και χρειάζεται υπομονή. Δεν είμαστε 100% έτοιμοι για να πεις ότι θα ανέβουμε σίγουρα. Με προσθήκες, δουλειά και την κατάλληλη χημεία μπορεί να έχουμε διάρκεια".
Πηγή:sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails