Τρίτη, 29 Δεκεμβρίου 2009

To σήμα στο Ηράκλειο..


Από αναγνώστη του troktikou
"Σήμα καμπάνα" και στο Ηράκλειο Κρήτης(ελπίζω να καταλάβατε την ειρωνία)... Η περιοχή Πατέλες είναι πολύ, μα πολύ κοντά στο κέντρο της πόλης. Κι όμως έχω υιοθετήσει ένα ιδιόρυθμο σύστημα για να καταφέρνω να μιλάω στο τηλέφωνο. Έχω το κινητό στο μπαλκόνι και συνδέω το Bluetooth. Το κακό είναι ότι με αυτή την "μπακαλίστικη" μέθοδο δεν παίρνω χαμπάρι τα τυχόν μηνύματα που ίσως έχω λάβει, αυτά θα τα τσεκάρω μια και καλή όταν θα πάρω το κινητό μου για να βγω εκτός σπιτιού. Αλήθεια ποιός είναι πιό "μπακάλης"; Εγώ ή η Cosmote; Και μην μου πει κανείς να χαίρομαι που δεν πιάνει το κινητο οτι και καλά έτσι λαμβάνω λιγότερη ακτινοβολία γιατί και η συσκευή εκπέμπει παραπάνω στην προσπάθειά της να βρει σήμα και οι άλλες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας πιάνουν μια χαρά..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails