Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2010

400.000 χιλιάδες ευρώ για κάμερες «φαντάσματα» στον ΒΟΑΚ !


Οσμή σκανδάλου αναδύεται από τα στοιχεία που προκύπτουν από την αναζήτηση της υπόθεσης γύρω από τις 40 κάμερες που πριν από περίπου 2 χρόνια τοποθέτησε το ΥΠΕΧΩΔΕ στο Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, για την παρακολούθηση της κυκλοφορίας και τον εντοπισμό παραβατών οδηγών και δεν λειτούργησαν ποτέ! Μάλιστα, η πληροφορία ότι στην υπόθεση προμήθειας του ηλεκτρονικού εξοπλισμού για την on line σύνδεση των καμερών με τις Αστυνομικές Διευθύνσεις και τα κατά τόπους τμήματα Τροχαίας θα γινόταν από τη SIEMENS περιπλέκει ακόμη περισσότερο την κατάσταση!
Το έργο της τοποθέτησης και λειτουργίας καμερών στο ΒΟΑΚ δεν ολοκληρώθηκε ποτέ και πολύ περισσότερο το σύστημα δεν λειτούργησε. Ωστόσο υπάρχουν πληροφορίες για κοστολόγηση κάθε κάμερας περί τα 10.000 ευρώ. Το συνολικό ποσό για το ΒΟΑΚ κατά μήκος του οποίου τοποθετήθηκαν 40 κάμερες φτάνει τα 400.000 ευρώ που δαπανήθηκαν από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Την ίδια ώρα οι περισσότερες κάμερες ξηλώθηκαν ή καταστράφηκαν από θερμόαιμους οδηγούς που θεώρησαν ότι είναι παραβίαση της ιδιωτικότητάς τους να τους φωτογραφίζουν σταθερές κάμερες στο ΒΟΑΚ. Το ερωτήματα πλέον τίθενται αβίαστα. Οι σταθερές κάμερες που τοποθετήθηκαν στο ΒΟΑΚ σχετίζονται με την αμαρτωλή υπόθεση της SIEMENS και για αυτό το έργο της σύνδεσής τους με κεντρικό on line σύστημα δεν έγινε ποτέ; Τα κουτιά που τοποθετήθηκαν κατά μήκος του ΒΟΑΚ είχαν μέσα κάμερες όμως έλειπε το λογισμικό του συστήματος το οποίο δεν το προμηθεύτηκε το ΥΠΕΧΩΔΕ ποτέ για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο. Ή δεν υπήρχαν μέσα ούτε οι κάμερες; Η τοποθέτηση των καμερών άρχισε τους τελευταίους μήνες του 2007, όμως το δίκτυο της εγκατάστασης με τα 40 σημεία που θα έμπαιναν οι σταθερές κάμερες έγιναν στη διάρκεια του 2008 και την ίδια χρονιά θα γινόταν η προμήθεια του λογισμικού για την on line σύνδεση με κεντρικούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές στα κατά τόπους τμήματα τροχαίας που θα «ταξίδευε» μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα η φωτογραφία του οχήματος με το οποίο ο οδηγός διέπραττε την παράβαση της υπέρβασης ορίου ταχύτητας στην Εθνική Οδό. Χωρίς να επιχειρείται σύνδεση θα πρέπει να αναφερθεί στο σημείο αυτό ότι την ίδια ακριβώς περίοδο οι Γερμανοί είχαν μεταβιβάσει στην ελληνική δικαιοσύνη το φάκελο με τις μίζες της SIEMENS, παρά το γεγονός ότι η δικογραφία άνοιξε σχεδόν ένα χρόνο μετά, δηλαδή το 2009!
Πηγή: Τόλμη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails