Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2010

Ζήτησαν να πληρώσει τέλη για ανύπαρκτο ΙΧ !


Ιστορίες για γέλια και για κλάματα καταγράφονται καθημερινά, με θύματα τους πολίτες που έχουν την ατυχία να διαθέτουν… αυτοκίνητα.
Χιλιάδες περιπτώσεις ιδιοκτητών που έχουν μπλέξει σε έναν κυκεώνα εξαιτίας των λαθών που έχουν γίνει από τις αρμόδιες Υπηρεσίες, έρχονται στο φως της δημοσιότητας, με το Ηράκλειο να μη μπορεί να αποτελεί εξαίρεση.
Οι πολίτες αγανακτισμένοι προσπαθούν μάταια να βγάλουν άκρη, καθώς πέφτουν είτε στο αργοκίνητο σύστημα, είτε - όπως καταγγέλλουν οι ίδιοι - σε υπάλληλους δύστροπους και απρόθυμους να τους εξυπηρετήσουν, μήπως και καταφέρουν να βγάλουν κάποια άκρη.
Μέσα στις πιο τραγελαφικές περιπτώσεις είναι και αυτή της κ. Αγγελικής Παπουτσάκη. Όπως δηλώνει η ίδια, μιλώντας στην «Τ» μέχρι σήμερα δεν έχει καταφέρει να βρει το δίκιο της, παρά τις προσπάθειες που έχει καταβάλει.
Όλα ξεκίνησαν όταν η κ. Παπουτσάκη βρισκόταν στην Αθήνα για λόγους εργασίας.
Το διάστημα που έλειπε ήρθαν τα τέλη κυκλοφορίας στο πατρικό της σπίτι στη Χερσόνησο. Μόνο που δεν ήταν για το αυτοκίνητο που η ίδια έχει, αλλά για ένα παλιότερο, το οποίο έχει αποσύρει εδώ και πέντε χρόνια και μάλιστα έχει καταστρέψει στην εταιρία «Καθέρης».
«Μένω και εργάζομαι στο Ηράκλειο. Όμως τα χαρτιά μου βρίσκονται στη Χερσόνησο, όπου υπάγομαι. Τα στοιχεία μου έρχονται όλα στο πατρικό μου σπίτι στη Χερσόνησο. Φέτος λοιπόν, το τελευταίο διάστημα ήμουν στην Αθήνα. Ήρθαν τα τέλη κυκλοφορίας περίπου στις 15 Δεκεμβρίου και η μητέρα μου θεώρησε σωστό, αφού έλειπα εγώ, να πάει να τα πληρώσει στην Εφορία.
Δυστυχώς όμως δεν είχε έρθει το σήμα του αυτοκινήτου μου, αλλά ενός αυτοκινήτου που το είχα πριν από 5 χρόνια και το οποίο έχει πλέον αποσυρθεί και καταστραφεί.
Η μητέρα μου, η οποία δεν έχει καμία τριβή με αυτοκίνητα, ούτε θυμόταν τις πινακίδες του τωρινού μου αυτοκινήτου, πήγε και πλήρωσε κανονικά τα τέλη.
Όταν επέστρεψα διαπίστωσα το λάθος», λέει η κ. Παπουτσάκη.
Διαβάστε την συνέχεια εδώ: κλικ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails