Πέμπτη, 4 Μαρτίου 2010

«Είδα και εγώ την τσόντα με την Τζούλια Αλεξανδράτου»


Το νέο group στο Facebook που εκεί μέσα θα βρείτε και αναλυτικές οδηγίες πώς να την κατεβάσετε και εσείς! Πάντως αυτό που έγινε σήμερα δεν περιγράφετε, χαμός. Δεν ξέρω και εγώ πόσοι με ρώτησαν που θα βρουν να την δουν… Είδα κ κάποια μηνύματα στήριξης για την Τζούλια.. Π.χ.
«A re pousti tyxere esy p piges me tn tzoulia.....Poio dynata re malakaaa...»
«Είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας τελικά!!! γεια σου ρε Τζούλια!!!»
«μωρε μπραβο ταλεντο το κοριτσι!»
«Ρεεεεεεεεεεεεεεε μην ψάχνετε για την τσόντα της Τζούλιας. Ολόκληρο γ@μήσι μας έριξε ο Γιωργάκης σήμερα, τι να το κάνετε το υποκατάστατο;;;;»

2 σχόλια:

  1. No Password

    http://rapidshare.com/files/358875162/Julia_Alexandratou_XXX_Sirina.part1.rar
    http://rapidshare.com/files/358878970/Julia_Alexandratou_XXX_Sirina.part2.rar

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχα το είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας το είχα γράψει εγώ στο facebook...γιατί ψέμματα είναι ρε αδερφέ;;; ;) Μεταξας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails